C2
se výrazně odlišuje od ostatních, rozhodně si jí
jiným malým autem nespletete. Nejmenší Citroën je určený především pro mladé, eventuelně
jako další autíčko do rodiny. Zvenku určitě
zaujme svými hranatými tvary, čímž se výrazně
odlišuje od C3. Zevnitř C2 zaujme pocitem prostorného
interiéru. Máte pocit, že sedíte v mnohem větším
autě. Pokud byste nevěděli, že sedíte v C2,
tak si můžete myslet, že jste v C3.
Palubka je totožná.
Sedadlo
řidiče je možné nastavit i výškově, zrovna
tak volant můžete dát do polohy, která vyhovuje
řidiči. Díky tomu se do C2 vejde pohodlně i
mohutnější řidič. C2 je tří dvéřová a
pokud byste chtěli jet ve čtyřech, pak musíte počítat
s tím, zadní dospělý cestující mnoho
pohodlí mít nebude. Zadní sedadla jsou posuvná,
čímž můžete zvětšit objem zavazadlového
prostoru ze 166 na 224 litrů. Pokud sklopíte ještě
opěradla zadních sedadel budete mít k dispozici
785 litrů a pokud je překlopíte úplně dopředu
tak získáte až 879 litrů prostoru pro náklad.
To je na tak malé auto úžasné.
Zadní dveře jsou rozděleny na dvě části. Horní
polovina je malá a pokud je třeba větší nákladový
otvor, tak sklopíte i spodní část a můžete
naložit objemný náklad.
Jízda
C2
je posazena na podvozku z C3. Je dynamická, skvěle
ovladatelná, výborně se s ní parkuje. Řízení
je vybaveno výkonným posilovačem. Jízda je příjemná,
klidná, v zatáčkách je C2 nepřekonatelná.
Jen na nerovném povrchu (třeba na kostkách) se
trochu potřesete.
My
jsme měli k dispozici benzínové auto 1,4i s
manuální elektronicky řízenou převodovkou –
SensoDrive. U té je možné jednotlivé rychlostní
stupně volit buď klasicky pohybem řadící páky
dopředu a nebo dozadu, nebo pod volantem pomocí
ovladačů a nebo je možné zvolit plně automatický
režim a o řazení se vůbec nestarat. Spotřeba se
pohybovala při jízdě ve městě kolem 6 litrů na
100 km.
/al/
|