29. ledna 2007 bude v Římě představen zástupcům
médií nový Fiat Bravo. Během následujících týdnů
bude uveden na evropské trhy.
Model
bude vyráběn v závodě Piedimonte S. Germano
(Frosinone) a jeho cílem je stát se měřítkem v nejdůležitějším
segmentu evropského trhu. Aby toho Fiat Bravo dosáhl,
byl navržen a vytvořen jako ideální syntéza krásy a obsahu.
Krása
jako nejaktuálnější vyjádření italského
stylu
Jelikož
byl vnější design modelu vyvinut ve Stylistickém
centru Fiatu, je nezaměnitelně italský, což je
další krok vpřed ve vývoji nové identity stylu
značky.
Nové
Bravo vzbudí emoce už na první pohled a řidiče
i pasažéry přivítá na palubě prostorem pro
cestující, na němž ocení kvalitu materiálů a
péči věnovanou i těm nejmenším detailům.
Fiat
Bravo chytře spojuje kompaktní, pětidveřovou
karoserii s mimořádnou prostorností interiéru:
je 434 centimetrů dlouhý, 179 cm široký a 149 cm
vysoký, rozvor kol činí 2,6 m a úložný prostor
400 litrů, což jej staví na vrchol svého
segmentu.
Obsah
v podobě moderního, spolehlivého a kvalitního
vozu
Fiat
Bravo vyzařuje svou podstatu, a to díky okázalému
souboru technologických prvků a kvalitativních
standardů hodných vyšší třídy, kde se hledí
na bezpečnost, pohodlí a požitek z jízdy.
Fiat
Bravo je svižný vůz, jehož řízení je zábavné
za každé situace, částečně i díky širokému
výběru motorů: turbodieselové motory 1.9
Multijet (se 120 a 150 koňmi), motory 1.4 l s 90
koňmi a nová rodina benzínových turbomotorů
T-JET (se 120 a 150 koňmi, 1.4 Turbo), jejichž éra
nyní přichází a které spojují nízkou spotřebu
a vynikající výkon.
/al/
|