|
Velké
skútry
KYMCO |
|
V
nabídce taiwanské značky Kymco najdeme kromě velmi
široké nabídky "padesátek" i skútry s vyšším
obsahem motoru. Ty začínají na 100 a končí na 250
ccm. V tomto článku se s nimi můžete seznámit.
Grand
Dink 250
K největším hitům současnosti
patří u této firmy model Grand
Dink 250. Je silný, má dobrou akceleraci a
zdařilý design. V blízké
době vás s novou vlajkovou lodí Kymca seznámíme blíže.
|
KB
100
Jediný
dvoutakt mezi skútry Kymco vyššího objemu.
Vzduchem chlazený motor objemu 101,3 ccm dává
výkon 6,3 kW/6000 a krouticí moment 10,3 Nm/5500.
To slibuje u 99 kg těžkého stroje slušné jízdní
výkony.
Přední brzda je kotoučová, zadní bubnová. |
|
|
|
Vivio
125/150
Lehký
skútr Vivio je nabízen s dvěma typy čtyřtaktních
vzduchem chlazených motorů. Obě provedení se
od sebe liší pouze objemem a výkonovými
parametry, které jsou u stopětadvacítky 7,2
kW/7500
a 9,5
Nm/6500,
u stopadesátky 8,1 kW/7250 a 11,4 Nm/5500. Přední
brzda je kotoučová, zadní bubnová.
Design 105 kg těžkého stroje napovídá, že
se jedná o poněkud starší konstrukci, avšak
stále ještě nabízí slušný standard. |
|
People
125/150
Retroskútr
na velkých kolech (16 palců), moderně řešený
a elegantního designu s mnoha chromovanými
prvky.
Čtyřtaktní vzduchem chlazený motor objemu
125 (150) ccm dává výkon 6,6 kW/7500 (7,6 kW/7000) a krouticí moment
9,1 Nm/6250 (11 Nm/6100). Ke zpomalení 111 kg těžkého
stroje slouží přední kotoučová a zadní
bubnová brzda. |
|
|
|
Dink
125/150
je
velký skútr vybavený větrným štítkem,
integrovanými zpětnými zrcátky a pohodlným
stupňovitým sedlem s opěrkou pro spolujezdce.
Váží 143 kg a obě brzdy má kotoučové.
Čtyřtaktní kapalinou chlazený motor objemu
124,6 (150) ccm nabízí výkon 8,4 kW/8000 (8,8
kW/7750) a krouticí moment 10,8 Nm/6500 (12,7
Nm/6000). |
|
Bet
& Win 125/150
je
moderně řešený skútr elegantního sportovního
designu. Je vybavován kapalinou chlazenými čtyřtaktními
motory zdvihového objemu 125 (150) ccm o výkonu
8,4 kW/8250 (9,1 kW/7500) a krouticím momentu
9,9 Nm/6500 (11,6 Nm/6500). O zpomalení 138 kg
těžkého stroje se stará dvojice kotoučových
brzd, přední je dvoupístková. |
|
|
|
Bet
& Win 250
Vlajková
loď výrobce v kategorii velkých skútrů.
Konstrukčně i designově vychází z typu Bet
& Win 125/150, od nějž se liší provedením
světlometu a žebrování pro vstup vzduchu k
chlazení motoru. Další
rozdíly najdeme v hmotnosti, která je u dvěstěpadesátky
158 kg, a samozřejmě v objemu motoru. Ten činí
249,1 ccm a nabízí výkon 14,5 kW/6750 a
krouticí moment 21,8 Nm/5500.
Brzdy jsou shodné s typem 125/150. |
|
Tímto
článkem jsme vám představili zbývající část
kompletního výrobního programu taiwanského Kymca v
kategorii skútrů. Nabídka je opravdu velmi široká a
to nesmíme zapomenout na širokou paletu typů motocyklů,
se kterou se můžete seznámit zde.
Nezbývá tedy než doufat, že se budeme s těmito
stroji, z nichž mnohé jsou technicky i designérsky
velmi zajímavě řešené, setkávat i na našich
silnicích.
/mž/
|
|
|