Trend komfortních
skútrů s velkým obsahem zasáhl i Malaguti.
Madison je vyráběn se stejnou karoserií ve třech
obsazích motoru 125 150 a 250 ccm. Zatímco dva menší
motory pocházejí z dílny Yamaha/Minareli, největší
je čistokrevná Yamaha. Je asi zbytečné dodávat, že
všechny tři jsou čtyřtaktní.
Čelní kapotáž
vytváří profil písmena V, v jehož horní části
jsou velmi zdařile integrována zpětná zrcátka a směrové
ukazatele. Vnější část písmena V tvoří dva
velké světlomety, jež umožňují rychlou jízdu i za
snížených světelných podmínek. Uvnitř
„véčka“ je zasazen štít, jehož zajímavý
tvar působí agresivně i elegantně zároveň, ostatně
stejně jako celá příď Madisonu. Palubní deska je
asymetrická, skládá se ze tří spojených kruhových
přístrojů a jednoho palubního computeru obdélníkového
tvaru, působí klidně a přehledně.
Skútr je vybaven
několika prvky, které pomáhají jeho uživateli v každodenním
provozu a jasně zdůrazňují jeho komfort. Patří
mezi ně například robustní oko vhodné pro zabezpečení
skútru proti odcizení, velmi prostorná je schránka
pod sedlem, do které se vejdou například dvě přilby,
či zásuvka pro napájení 12 voltů shodná s tou,
kterou používají automobily. Nejenže se může hodit
pro ledacos, ale například zvláště dobíjení mobilů
z palubní sítě by mohlo být docela užitečné.
Ostatně na mobily konstruktér myslel opravdu. Důkazem
toho je také speciální přihrádka na tento fenomén
posledních let. Hmotnost dvou slabších modelů je 142
kg „dvěstěpadesátka“ váží 156 kilogramů, také
rozvor nejsilnějšího modelu je o 30 milimetrů větší.
Samozřejmě důležité
jsou výkony. Tak tedy „stopětadvacítka“ 9 kW
„stopadesátka“ 9,5 kW a nejsilnější model má 14
kW. Jediné, co trochu kazí jinak veskrze výborný
dojem, je cena. Ta se pohybuje u nejslabšího modelu
kolem 120 tisíc Kč.
per
|